SCPEC
Հայ Eng Рус
Սկիզբ|Հետադարձ կապ|ՀՏՀ|Կայքի քարտեզ
 Փնտրել

ՀՀ ՏՄՊՊՀ-ը կազմավորվել է 2001 թվականին

ՄԱԿ-ի գնահատման 6-րդ համաժողով

Հայաստան.փորձագիտական գնահատման զեկույց

Հայաստանի Հանրապետությունը հանդիսանում է հակամենաշնորհային քաղաքականության միջպետական խորհրդի անդամ

ՀՔՄԽ 44-րդ հերթական նիստ, 13-15 ապրիլ 2016, ք.Երևան


Հայաստանի Հանրապետությունը հանդիսանում է Միջազգային մրցակցության ցանց կազմակերպության անդամ

ՄՄՑ 16-րդ տարեկան համաժողովը
Ստացեք Adobe Reader
 
Մամուլի հաղորդագրություններ
13/04/2021
ՏՄՊՊՀ-ի և կրթական հաստատությունների համագործակցությունը շարունակվում է. այս անգամ հանձնաժողովը հյուրընկալել էր Ազգային ագրարային համալս?
ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի հրավերով ՀՀ պետական կառավարման ակադեմիայի և Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի ուսանողներն այսօր մասնակցել են հանձնաժողովի հերթական նիստին:
 
12/04/2021
ՏՄՊՊՀ-ում կաթնամթերք արտադրողների հետ քննարկում է տեղի ունեցել անբարեխիղճ մրցակցության դրսևորումները կանխարգելելու թեմայով
ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովում այսօր տեղի է ունեցել «Կաթնամթերքի շրջանառության ոլորտում անբարեխիղճ մրցակցության որոշ դրսևորումների կանխարգելումը» խորագրով քննարկում:
 
09/04/2021
Ի ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ ԼՐԱՏՎԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ
2021 թվականի ապրիլի 12-ին՝ ժամը 11։00-ին, ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովում (ք. Երևան, Տիգրան Մեծի 4, 2-րդ հարկ) տեղի կունենա «Կաթնամթերքի շրջանառության ոլորտում անբարեխիղճ մրցակցության որոշ դրսևորումների կանխարգելումը» խորագրով քննարկում
 
07/04/2021
ՏՄՊՊՀ-ն հրավիրում է մասնակցելու «Կաթնամթերքի շրջանառության ոլորտում անբարեխիղճ մրցակցության որոշ դրսևորումների կանխարգելումը» խորագրով
ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի կողմից կաթնամթերքի շրջանառության ոլորտում բացահայտված խնդիրների ուսումնասիրությունը վկայում է, որ դրանց շրջանակում զգալի տեղ են զբաղեցնում անբարեխիղճ մրցակցության դրսևորումները:
 
07/04/2021
ՏՄՊՊՀ-ն հրավիրում է համագործակցության սոցիոլոգիական հարցումներ իրականացնող կազմակերպություններին
ՀՀ տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի կողմից ապրանքային շուկաների հատկորոշման, անբարեխիղճ մրցակցության դրսևորման հնարավոր հատկանիշների առնչությամբ հարուցված վարչական վարույթների շրջանակներում ապրանքների և ծառայությունների անհատականացման միջոցների շփոթության աստիճանի նմանության հարցը որոշելու, հասարակության մոլորեցման դեպքերը բացահայտելու նպատակով հաճախ անհրաժեշտություն է առաջանում իրականացնել սոցիոլոգիական հարցումներ սպառողների շրջանում:
 
 2021
 Ապրիլ
 
 
This website was developed with the assistance of the United States Agency
for International Development (USAID).
The views expressed do not necessarily reflect those of the United States Agency for International Development or the United States Government.